Louis skrev:Det ser sgu også godt ud Klaus! Virkelig godt ud. Jeg mangler dog et headshell til min ua-7 nu hvor det sidder på 9'eren. Så hvis nogen ligger inde med et stax headshell så sig endelig til:-)
KlausM skrev:Louis skrev:Det ser sgu også godt ud Klaus! Virkelig godt ud. Jeg mangler dog et headshell til min ua-7 nu hvor det sidder på 9'eren. Så hvis nogen ligger inde med et stax headshell så sig endelig til:-)
Havde du ikke selv et engang i overskud, som du solgte??
De bliver solgt til helt vanvittige priser på ebay, 400-500 kr og opefter! Det er et ret tungt pick-up hus, et problem hvis man vil spille med lav compliante MM pick-up'er, derfor bruger jeg et vægtlettet Micro hus til MM pick-up'er, jeg har så en Denon 160 siddende på Stax huset.
Mvh Klaus
Tonni skrev:Hold dog op. Det bliver vel snart en hel Stax mafia her inde? - Jeg må hellere selv til at tage mig sammen...
HrAndersen skrev:Tonni skrev:Hold dog op. Det bliver vel snart en hel Stax mafia her inde? - Jeg må hellere selv til at tage mig sammen...
Det ligner et afsæt til et Stax minitræf
hificlassic skrev:Mon ikke vi skal bytte noget MC stepup for min STAX headshell. Måske med lidt kontanter oveni til dig?
Tonni skrev:Når nu de to s-rør er blevet flashet her inde, må jeg hellere vise hvordan UA9cf ser ud med det lige rør. - Og den kraftige base...
Louis skrev:Tonni skrev:Når nu de to s-rør er blevet flashet her inde, må jeg hellere vise hvordan UA9cf ser ud med det lige rør. - Og den kraftige base...
Bang! Den kraftige base giver lige det sidste!
hificlassic skrev:Den kan Kenn Larsen fra Kolding lave. Jeg har alu i skiver liggende hos ham der passer
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 10 gæster