gasolin skrev:Jeg er ved at opgradere forstærker og i den andledning har jeg b.la fundet en Luxmann LV-103U. kan man stadig få rør til den og hvad vil det koste at skifte såfrem det bliver nødvendigt ?
spuncut skrev:Hvad substitutter angår, læs her:
acj1980 skrev:Huskre jeg ret med den forstærker dér så smuldre soklerne med tiden pga. varme, der kan også være noget med loddeøer der falder af bare man kigger på det.. vær obs på du ikke får købt dig et fulltime projekt i stedet.
Jeg er ikke specielt imponeret af modellen.. eller generelt for Juksmann som det har som øgenavn.. hvorfor mon??
MaxJ skrev:acj1980 skrev:Huskre jeg ret med den forstærker dér så smuldre soklerne med tiden pga. varme, der kan også være noget med loddeøer der falder af bare man kigger på det.. vær obs på du ikke får købt dig et fulltime projekt i stedet.
Jeg er ikke specielt imponeret af modellen.. eller generelt for Juksmann som det har som øgenavn.. hvorfor mon??
Ja og den spiller ikke specielt godt. Rørene er kun et reklame stunt.
Helikon skrev:Vi fik sådan et halvmoderne hybrid apparat ind til rep engang jeg var ved Dansk Audio Teknik i Århus. Der var godt nok rør i, men der var kun spænding på gløden, rørene havde ingen funktion ud over at lyse....mage til salgsfup.
Jeg kan ikke huske om det var sådan en Luxman her.
Undersøg det lige.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster