Tak til alle for jeres indspark
Sammenfattende kan man vel godt sige, at anmeldelserne er særdeles positive. Det falder fint sammen med det jeg oplevede. Jeg har aldrig tidligere hørt nogen af modellerne fra Ti-serien, men var meget positivt overrasket, da jeg efter istandgørelse spillede på dem.
Jeg spillede med flere kombinationer, bla. Marantz Model PM6A, Luxman L100, Marantz Model 1060, Marantz Model 27 receiver og 2 Nikko brokoblede sluttrin. Som Captain skrev, havde jeg allerede fra starten en flot forudindtaget

mening om, at de der titanium diskanter, nok skulle vise sig at være et lidt skarpt bekendtskab. Det var de bare ikke!! Om det skal tilskrives sammensætningen af 5. og 6. ciffer i mit CPR. nummer, skal jeg lade være usagt, - men under alle omstændigheder var jeg meget positivt overrasket over lyden, selvom der naturligvis var lidt forskel, afhængig af den aktuelle sammensætning. Fin og veldefineret lyd, uden ubehagelige indslag . . .
. . . . så det var da sådan en fornøjelse
. . . . . og Baggesgaard:
Baggesgaard skrev:Hvad skal et sæt 120Ti der er i orden koste ???
Har kik på et par er bare ikke sikker på prisen.
Har samtidig et sæt L80T der skal sælges - hvad kan man prissætte dem til ?, de er i god stand og basserne er "re foarmed".
/Palle B
Det der med priser, en en rigtig svær ting
Hvis du søger dem på
http://www.hifishark.com, er der et sæt i US til 10.205 kr.

og et sæt i DK i Guloggratis til 3.800 kr., som hvis man søger dem direkte på GoG står til 4.000 kr. Og et sæt i den blå med trykkede mellemtone domer til 3.200 kr. Prisen er vel det, som parterne kan blive enige om, men ovenstående kan da ihvertfald give en rettesnor.
Vh/
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .