. . . . . eller ihvertfald dem af jer, der har et sæt L36 eller en frontramme stående

På en JBL L36, er der en forhøjning/kant hele vejen ned langs midten af frontrammen. Er det fordi, der sidder en metalstang fræset ind i rammen, som frontstoffet ligger hen over?
Jeg spør', fordi det er sådan det er lavet i frontrammerne til de JBL L25 Prima, som jeg er ved at gøre i stand. Desværre mangler stangen til den ene af mine fronter, så min tanke var, først og fremmest at få konstateret om det også er sådan det er lavet på L36, - for så kunne jeg jo bruge en metalstang fra sådan en

Stangen er naturligt nok i US/UK mål: 1/4" x 1/8" svarende til 3,1 x 6,3 cm og længden jeg skal bruge er 45,2 cm og er formentlig lavet af rustfrit stål.
Er der en af jer L36-ejere, der kan opklare mysteriet? Og hvis det så er sådan en stang, der sidder i frontrammerne, er der så evt. en af jer, der har en defekt frontramme i overskud, jeg kan erhverve, så ville det jo være en fantastisk hjælp. Og jeg betaler naturligvis gerne

Vh/
Harvey