Desværre kun lørdag eftermiddag, Da jeg er alene med junior (5 mdr.), som nok kommer med - det er heller ikke for tidligt, at han bliver indoktrineret i vintagehifi

BjarneMelander skrev:Fremragende initiativ. Jeg har tilmeldt mig.
Jeg er ret ny i denne sammenhæng, og en novice omkring flere sager. Såfremt jeg tager pladsen for en anden, står jeg gerne over i år. Jeg er primært interesseret i rør. Det er en ny verden for mig.
Jeg tager en Audio Classic pre-amp med i bagagerummet, hvis der er lyst til at kigge på den.
Hvis der er mulighed, vil jeg gerne belæres (foredrag) omkring rør-konstruktioner, rør-kvaliteter, trafoens-betydning, rør power-amp, rør pre-amp mv.
Hilsen Bjarne Melander, Roskilde
BjarneMelander skrev:Fremragende initiativ. Jeg har tilmeldt mig.
Jeg er ret ny i denne sammenhæng, og en novice omkring flere sager. Såfremt jeg tager pladsen for en anden, står jeg gerne over i år. Jeg er primært interesseret i rør. Det er en ny verden for mig.
Jeg tager en Audio Classic pre-amp med i bagagerummet, hvis der er lyst til at kigge på den.
Hvis der er mulighed, vil jeg gerne belæres (foredrag) omkring rør-konstruktioner, rør-kvaliteter, trafoens-betydning, rør power-amp, rør pre-amp mv.
Hilsen Bjarne Melander, Roskilde
møffe skrev:-sidste frist for tilmelding...?
(eller har jeg misset den)
møffe
ferr31 skrev:møffe skrev:-sidste frist for tilmelding...?
(eller har jeg misset den)
møffe
Står i første indlæg24/2
sierra90 skrev:Hej, så har jeg tilmeldt mig
sierra90 skrev:Hej, så har jeg tilmeldt mig
spuncut skrev:sierra90 skrev:Hej, så har jeg tilmeldt mig
Det bliver hyggeligt Carsten![]()
MVH Henning
Captain Phoenix skrev:spuncut skrev:sierra90 skrev:Hej, så har jeg tilmeldt mig
Det bliver hyggeligt Carsten![]()
MVH Henning
sierra90 skulle vel ikke være samme medlem som sunbeam69 ?
Anyways - velkommen til/igen.
Vi er nu 48 deltagere tilmeldt - det kan kun blive godt!
Der kunne dog godt bruges nogle kage-bagere til eftermiddagskaffe-pausen.
Det er nu engang sjovere med vintagehifi-medlemmerne eget hjemmebag end hvad vi kan købe os til
Skriv PB til mig eller i kommentarfeltet på Doodle-tilmeldings-siden, hvis du vil tage eftermiddags-hjemmebag med
Tilbage til Vintagehifi træf 2016
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster