Dit spørgsmål er absolut berettiget i bred forstand - men spørgsmålet "bor" bedre på et alment "hifi"-forum" hvor man kan debattere dette.
Hvis ikke nogen gør opmærksom på dette - fx overfor dig (som jeg altså ikke på nogen måde er sur på) - så udvandes forummets interesseområde langsomt - og umærkeligt. Ganske som elektrolytkondensatorer og rør slides/ældes umærkeligt
 .
 .Dette var ment absolut venligt - Deuce232
 - men vi vil helt sikkert gerne snakke om din fede Luxman
  - men vi vil helt sikkert gerne snakke om din fede Luxman   
 Vh
Freddy

), så ville jeg klart få den tjekket op og muligvis renset/småreppet/justeret lidt, så den kunne komme helt op på dupperne igen. Desuden er der jo noget psykisk afstivende ved at få den erklæret toptrimmet af en kyndig tekniker - så kan man ligesom tage den med ro - og bare nyde den og passe godt på den i mange år.. Jeg tror ikke, at det er noget, som du skal binde an med selv - meget kan jo gå galt og det vil du fortryde - tænker jeg.
 ), så ville jeg klart få den tjekket op og muligvis renset/småreppet/justeret lidt, så den kunne komme helt op på dupperne igen. Desuden er der jo noget psykisk afstivende ved at få den erklæret toptrimmet af en kyndig tekniker - så kan man ligesom tage den med ro - og bare nyde den og passe godt på den i mange år.. Jeg tror ikke, at det er noget, som du skal binde an med selv - meget kan jo gå galt og det vil du fortryde - tænker jeg.