Fornuftige priser på tråd-ende 14v/80ma pære til forstærker

Alt om GDS

Fornuftige priser på tråd-ende 14v/80ma pære til forstærker

Indlægaf mrdo » ons 25. maj 2016 18:07

Jeg skal have købt nogle nye lamper til en yamaha sæt jeg har anskaffet mig. Jeg er ikke helt klar over hvad pære-typen faktisk hedder men det bliver kaldt både tråd-ende pære/lamper eller kabel-ende pære. Billed vedhæftet. Jeg har brug for dem i i 14V/80ma men synes ikke at kunne finde dem hos Brinch / Elextra (hvor jeg fysisk kan hente). Kan det passe?

Kan finde dem hos Lavprisel-ektronik og elsupply men de vil have 70 kr i ekspeditions-/fragt hvilket synes overkill for pære til ingenting... Andre steder hvor de kan købes og hvor fragt er mere rimelig? Eller nogen der ligger inde med 5 jeg kan købe og hente/sende og betale via Mobilepay?

Nogen der har gode råd om at farve / vikle pæren for at gøre den orange da den original orange cap mangler på den ene?

8v_50ma_14v_80ma_4mm_01.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
mrdo

Lokalitet: København

Re: Fornuftige priser på tråd-ende 14v/80ma pære til forstær

Indlægaf jan_stevns » ons 25. maj 2016 18:25

mrdo skrev:Jeg skal have købt nogle nye lamper til en yamaha sæt jeg har anskaffet mig. Jeg er ikke helt klar over hvad pære-typen faktisk hedder men det bliver kaldt både tråd-ende pære/lamper eller kabel-ende pære.

ebay svømmer i den slags pærer - f.eks disse

http://www.ebay.com/itm/BULBS-12-VOLT-80-ma-GRAIN-OF-WHEAT-TYPE-PACK-OF-4-1-EACH-4-COLOURS-/281151902833?hash=item4175f59471:g:gxEAAOxySFJSDNOZ
jan_stevns

Re: Fornuftige priser på tråd-ende 14v/80ma pære til forstær

Indlægaf mrdo » ons 25. maj 2016 22:53

Takker! Perfekt - det var jo præcis det jeg manglede... "grain of wheat" type bulbs :-)

/Kasper
jan_stevns skrev:
mrdo skrev:Jeg skal have købt nogle nye lamper til en yamaha sæt jeg har anskaffet mig. Jeg er ikke helt klar over hvad pære-typen faktisk hedder men det bliver kaldt både tråd-ende pære/lamper eller kabel-ende pære.

ebay svømmer i den slags pærer - f.eks disse

http://www.ebay.com/itm/BULBS-12-VOLT-80-ma-GRAIN-OF-WHEAT-TYPE-PACK-OF-4-1-EACH-4-COLOURS-/281151902833?hash=item4175f59471:g:gxEAAOxySFJSDNOZ
mrdo

Lokalitet: København

Tilbage til Gør-det-selv-vintage