hificlassic skrev:Der er forskel i indmaden. SP20 har en lillebitte intern strømforsyning og den kører kun 33/45 omdrejninger. Der er sikkert mere
pqrannes skrev:
Svaret er vist nej. De fylder jo ikke noget. Det samme må gælde for riaa'er; dem har jeg nogle stykker af.
Jeg har nu ikke så mange stepupper endnu; jeg har en Ortofon T-20 (til Ortofon lavohms MC-pickupper), en Ortofon et-eller-anden-76 og en Carver som din; den sidste er den bedste. Og et par Luxman trafoer, som liiiiiiiige skal i en kasse og wires op etc.
Nå, ja, Aqrannes har min Denon aktive head amp mc step up.
PQR
Fredmarantz skrev:kan du fortælle lidt om, hvad det er for nogle ? - det ser blæret ud :-)
Vh
freddy
Fredmarantz skrev:Det er jo nærmest nogle temmelig sjældne nogle - alt i alt. Jeg kendte godt til Dynavectoren, men mest fra vistnok kun en yderst god anmeldelse engang for mange herrens år siden (det er vel vintage). De to Flemming Rasmussen-step'up's er vel også nærmest historiske - men vel også tæt på "one-off's"?? Almindelige kan de næsten ikke være.
Jeg forstod jo, at du havde en HA-500, som du også har haft til salg. Skal jeg være ærlig, så lurede jeg faktisk lidt på den, men var ikke handlekraftig. Jeg havde engang sådan én - og i mit anlæg lød den faktisk strålende. Den passede i hvert tilfælde lige i min smag. Gad vide, om det er min den gamle, som du lige har solgt? - Min røg til en god kammerat, som jeg havde i Herning og som siden flyttede til Randers. Han skiftede alle lytter i den - såååå, måske?
Tak for forklaringen :-)
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster