Tonni skrev:Børnene sover, Tina ser tv og jeg skriver denne tekst lyttende på:
top notch!
Ingen kan få for meget Neil Young. Jeg ønskede (og fik) denne CD i julegave nu sidst, Et af de få huller i min NY samling - og den er fed.
PQR
Tonni skrev:Børnene sover, Tina ser tv og jeg skriver denne tekst lyttende på:
pqrannes skrev:Tonni skrev:Børnene sover, Tina ser tv og jeg skriver denne tekst lyttende på:
top notch!
Ingen kan få for meget Neil Young. Jeg ønskede (og fik) denne CD i julegave nu sidst, Et af de få huller i min NY samling - og den er fed.
PQR
pqrannes skrev:Men nu ... den sidste rigtige Doors plade.
"Alive, she cried" (http://en.wikipedia.org/wiki/Alive,_She_Cried) hedder den, og den indeholder vist flere optagelser fra Doors' københavnkoncert.
Købt på vinyl fra ny af i '83 (til de yngste brugere af vintagehifi.dk, så er det 1983), da den udkom første gang,
Fed musik, fed lyd.
PQR
Elway skrev:Da jeg besøgte Louis for et par uger siden (og fik byttet mig til hans (og vist tidligere endnu - PQRs) voigt gulvhorn) - var han så rar at smide en stak CD'ere oveni.
Syret guitar og ditto vokalarrangementer. Man er helt hensat til San Francisco i flower power tiden (uden at jeg dog var født dengang eller nogensinde har været på de kanter i USA)
Elway skrev:Da jeg besøgte Louis for et par uger siden (og fik byttet mig til hans (og vist tidligere endnu - PQRs) voigt gulvhorn) - var han så rar at smide en stak CD'ere oveni. En masse gode sager - det er dog denne der har snurret "uafbrudt" i denne uge:
Syret guitar og ditto vokalarrangementer. Man er helt hensat til San Francisco i flower power tiden (uden at jeg dog var født dengang eller nogensinde har været på de kanter i USA)
pqrannes skrev:Så er det denne sære plade, som jeg fandt for 2 kr. i dag:
Den er helt igennem sær men svinger da helt skønt.
Bagpå er denne tekst:
"Producer's Note: This album was recorded live at the Club Amigo in North Hollywood on June 23rd and 24th, NIneteen Hundred and Yesterday, and is dedicated to President Nixon, whose efforts to recapture the era of the earlyh 50s do no pass unnoticed".
Bagsidebilledet skal også med:
PQR
Elway skrev:Ol' Blue Eyes..
i storformog med et solidt orkester i ryggen
![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster