Fredmarantz skrev:Så er det bare lige at få fastslået, hvilket sæt af fødderne, der ikke er korrekt?
Er der nogen på forum, som tilfældigvis har en T-88V eller L-85V med "known to be original feet", som kunne tage et nøjagtigt mål?
Vh
Freddy
Anders skrev:Uha, det ser dejligt ud. Jeg har selv lige købt mig en R-1050, som jo ligner din tuner til forveksling. Jeg har undret mig lidt over volumenknappen, som til sammenligning med tunerknappen er en lille gnalling, og tilmed er særdeles utilfredsstillende.
Man kunne jo fristes til at tro, at R-10X0 serien er designet som en undskyldning for at genbruge T-88V's smukke udseende, men at man så er kommet til at lade volumenkappen være en slags eftertanke. På L-85V har de i hvert fald formået at give volumenknappen en æresplads, og for pokker hvor de to dele matcher hinanden godt.
Anders skrev:En lille volumenknap er fint på en receiver, men jeg forstår virkelig ikke, hvorfor man har valgt ikke at lægge lidt vægt bag volumenpotentiometret på R-1050. Det føles virkelig plasticagtigt at betjene den. Tonejusteringen har lækrere knapper, men volumenen er løs og let at dreje på. Mon det simpelthen er pga. alder eller en kosmetisk defekt? Hm...
Jeg vil se frem til flere billeder!
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster