Bl.a. Pladeringen / SMC har deres egne opsamlingsplader med hits fra en given periode. Er her nogen der kender til en eller anden form for oversigt over disse plader? De hed typisk noget i stil med Radio Club Hits, Clubs Hits, Ørehængere osv.
Dan63 skrev:Hej photodude.
Jeg handlede også i Pladeringen i sin tid, dog kan jeg ikke huske de der opsamlingsplader.
Mvh Dan
Hackenberg skrev:Jeg købte på postordre hos Rillen i Grenå. Så frem til deres katalog som min kone, til IKEA-kataloget.
santashooter skrev:Rillen som i den her:
?
sorenb skrev: ... og enkelte afstikkere til Steves Books and Records
pqrannes skrev:sorenb skrev: ... og enkelte afstikkere til Steves Books and Records
Jeg kendte ikke Steves Books and Records, men kender samme Steve i en anden sammenhæng, selv om jeg endnu ikke har besøgt ham og hans Altec Voice of the Theatre højttalere et sted i DK.
PQR
sorenb skrev:pqrannes skrev:sorenb skrev: ... og enkelte afstikkere til Steves Books and Records
Jeg kendte ikke Steves Books and Records, men kender samme Steve i en anden sammenhæng, selv om jeg endnu ikke har besøgt ham og hans Altec Voice of the Theatre højttalere et sted i DK.
PQR
OH? anede ikke hvad der hændt ham siden. Blev lokket derned af en studie kammerat. Steve viftede med et par plader jeg absolut skulle have ... en Nancy Wilson og en Elvin Jones ... det var nu ellers Lew Soloff og Mike Stern der var på coveret ...men hjem kom de, og bliver stadig lyttet til ....
Hvilken anden sammenhæng taler du om????
pqrannes skrev:santashooter skrev:Rillen som i den her:
?
Nemlig, ja. Rillen lå i gågaden i Grenå og der købte vi plader før internettet blev opfundet. Jeg husker det som om man kunne få et ret omfattende trykt katalog fra den kant.
PQR
PS: de solgte også - jf. dit billede - inner sleeves i løs vægt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster