Jeg har B&O WM2 på lager - måske 2...

Hilsen X-ray.
X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
pqrannes skrev:X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
pqrannes skrev:X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
Helikon skrev:pqrannes skrev:X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
PQR
Aarrhh det ved jeg nu ikke rigtig - der er da flere af mine Radford forstærkere der gerne tager 16 Ohm
Tonni skrev:pqrannes skrev:X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
PQR
Og min Leak (som jo også kommer med) ELSKER 16 Ohm...
mcs_5 skrev:Tonni skrev:pqrannes skrev:Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
Og min Leak (som jo også kommer med) ELSKER 16 Ohm...
Men det er jo en STEREO Leak - det går virkeligt ikke!
Mikkel
Tonni skrev:Nøø men med en passende modstand på den døde kanal, har man (vupti) mono...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster