cdp skrev:Uden at kloge mig for meget- har jeg haft noget lign., fik skiftet et par drivere..
his067 skrev:har du stillet din 'Cartridge selector' (anden lille omskifter fra højre) korrekt? Har du trykket muting knappen IND (=0db) eller UD (=-20db)?
his067 skrev:Det lyder som en fejl i phono-delen. Jeg tror Analogbo må på banen....
Alubrian skrev:cdp skrev:Uden at kloge mig for meget- har jeg haft noget lign., fik skiftet et par drivere..
Nu når du skriver at du fik skiftet et par drivere, hvad er så lige det ?
Alubrian skrev:
- og cartridge omskifter, står også rigtigt
Fredmarantz skrev:Alubrian skrev:
- og cartridge omskifter, står også rigtigt
Er du sikker?
Hvilken pick-up spiller du med, når problemet er der? - og i hvilken position er Cartridge-omskifteren så stillet?
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:Ved tuneren var der, så vidt jeg kunne læse, netop ikke noget problem. Det er - igen ,så vidt jeg kan læse, kun grammofon-formidlingen , som skaber problemer. Ellers ville jeg også, som du anbefaler cdp, give alle omskiftere og potentiometre det "glatte lag" og se om det hjalp.
Mit råd er dog stadig - både grammofon - de samme kabler og forstærker ud til AnalogBo. Det kan selvfølgelig ikke udelukkes at det netop er en driver i RIAA-kredsen, som er defekt - men det kan være så meget i den kæde.
Vh
Freddy
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster