...og for at blive i trådens ånd - så var jeg også bare glad for at deltage igen. Det er sådan lidt half''n'half med, hvad jeg sætter mest pris på ved disse træf. I princippet skulle jeg vel bare sætte pris på at kunne se, høre, mærke og debattere det fede vintagehifi-gear,, som fremvises og lyttes til, men jeg synes simpelthen, at det er så fedt at møde mennesker, som jeg efterhånden har lært at kende - det er (uden at jeg skal gå helt over mine bredder) næsten som at møde gl. klassekammerater fra en svunden tid. Ikke at vi sammenlagt har været mange timer sammen - men man er vel på en måde også sammen ved al den skrivning om dette og hint på forummet. Endnu en god grund til at have et forum som vores.
Jeg takker personligt troika'en, som arrangerede (alle ved, hvem de er) - og ligeledes ferr31, som
atter stillede sig til rådighed med både det praktiske og med at finde frem til dette dejlige sted i det sydfynske - at man så også er en flink fyr tæller vel også lidt - tak fra mig til jer alle
Jeg havde også fine oplevelser i år - Skønt at se og høre den mægtige Accuphase P-400 strække sig lidt på de fine TAD-højttalere (Accuphasen omstillet til kl-A drift med en formentlig lifligt snurrende blæser) - spændende at kigge på John Iversons preamp-kreation (Electro Research) - samt at få en touché på historien om hans mystiske forsvinden - spooky! - mærkeligt at prøve at løfte på en CD-afspiller på ca. 25 kilo
KlausM's, som sædvanlig, totalt overbevisende og gribende måde at fortælle om sit medbragte udstyr på - det er altid en oplysende oplevelse - velforberedt - og vellydende (altså anlægget

).
Rimmers nærmest Kamikaze-agtige forberedelser til fremvisningen af det historiske Ortofon/Thorens-anlæg. Det var altså fedt, dels at kunne "a'e" det ene af de to prototypeeksemplarer (gennemgået og nænsomt restaureret af D.Duck) til KS591 og KS601 - samt opleve den noget nærmest overraskende flotte og autentiske lyd fra dette anlæg samt fra de Ortofon-bafler, som overlevede Rimmers kone og nu står sikkert hos "Jake/canadian". En del af restaureringen og det at få Thorens'en op at trille var jeg med til og det var superhyggeligt. Sej's fine TD124-plinth kom pludselig i spil - var det heldigt? - ja! - og olie-stuntet taler vel nærmest for sig selv......
Jeg kunne blive ved et stykke tid endnu - men vil blot nævne at det var et lækkert nørdemiljø, der herskede - og var opstillet i "fri leg"- territoriet. Det slår bare
aldrig fejl.
Jeg kommer igen næste år!
Vh
Freddy