Vintagehifi.dk træf 2026

Besvar
Brugeravatar
KenRas
Lokalitet: Søstrup
Geografisk sted: Nær Holbæk

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af KenRas »

Styregruppen har i denne uge holdt det første indledende møde og vi kan allerede nu afsløre at:

:OLO: Der bliver afholdt et træf også i år :OLO:

Vi sigter efter at det bliver i en af de sidste forårsmåneder, dvs. April eller Maj, men hverken tidspunkt eller lokation er fastlagt endnu. Dog vil vi arbejde på at det bliver Øst for Lillebælt. Vi har lyttet til medlemmernes kommentarer og input omkring træffet og leger lidt med nogle løse ideer omkring at ændre (lidt) på konceptet for vores træf. Det skal selvfølgelig stadigvæk være med udstyret fra den gyldne periode fra før 1985 i centrum, men måske med lidt justering af formatet. Mere om det senere.

Vi vil i løbet af nogle uger starte nogle tråde omkring træffet, i lighed med tidligere år, så stay tuned…

Med venlig hilsen,
Styregruppen: KenRas, Captain Phoenix, Elway
Mvh Kenneth

Sansui and Marantz - The very best, from the East and the West...
Brugeravatar
X-ray
Lokalitet: Ejby - Down Town
Geografisk sted: Vestegnen.

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af X-ray »

Fedt.
Og en Super Styregruppe. :cool1:
Det passede dog mig bedre dengang - man kunne regne med at weekenden omkring 1'marts var fredet...

X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
bjerager
Lokalitet: Kvistgård
Geografisk sted: Kvistgård

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af bjerager »

Spændende... Mangler i en lokation, så har jeg jo et sted... Vi har fået lydisoleret et kælderrum, som ville være fremragende til at lave en større fremvisning - mindre end vores sal, der nok er så rigeligt stor. Og så er der allerede et lounge anlæg...
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
Fredmarantz
Redaktør
Lokalitet: Herning

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af Fredmarantz »

X-ray skrev: 09 jan 2026, 23:05 Fedt.
Det passede dog mig bedre dengang - man kunne regne med at weekenden omkring 1'marts var fredet...

X-ray.
Ja- til dette. Fantastisk godt med kompetent styregruppe :thumbsup: Jeg har det lidt som også X-ray påpeger, nemlig at tidspunkt omkring 1. marts for mit eget vedkommende ville være bedre - da der generelt og traditionelt set ikke er konfirmationer - ferierejser - påske - bryllupper - have/anlægsarbejde og andet, der ville kunne forhindre deltagelse.
Vi har tidligere holdt disse træf i omegnen af 1. marts - og det er da gået glimrende, husker jeg.

Vh
Freddy
Brugeravatar
KenRas

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af KenRas »

Fredmarantz skrev: 10 jan 2026, 12:30
X-ray skrev: 09 jan 2026, 23:05 Fedt.

X-ray.
Ja- til dette. Fantastisk godt med kompetent styregruppe :thumbsup: Jeg har det lidt som også X-ray påpeger, nemlig at tidspunkt omkring 1. marts for mit eget vedkommende ville være bedre - da der generelt og traditionelt set ikke er konfirmationer - ferierejser - påske - bryllupper - have/anlægsarbejde og andet, der ville kunne forhindre deltagelse.
Vi har tidligere holdt disse træf i omegnen af 1. marts - og det er da gået glimrende, husker jeg.

Vh
Freddy
Tak for input :thumbsup:
Vi lytter og vil tage det med i vores overvejelser, selv om det sætter tidsplanen under pres.
Mvh Kenneth

Fensten
Lokalitet: Brabrand

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af Fensten »

Jeg er på samme side som de øvrige kommentarer.

Alene i vores lille familie på fire, har vi studenterfest, 25 års jubilæum, 18 og 50 års fødselsdagsfester i Maj-Juni :QQS:

Dertil har der vist sneget sig en enkelt konfirmation ind i Maj :shock:

Mvh.

Fensten
Sansui, Sony, Leak, Fisher, Garrard, Tannoy.
Brugeravatar
KenRas

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af KenRas »

bjerager skrev: 10 jan 2026, 12:21 Spændende... Mangler i en lokation, så har jeg jo et sted... Vi har fået lydisoleret et kælderrum, som ville være fremragende til at lave en større fremvisning - mindre end vores sal, der nok er så rigeligt stor. Og så er der allerede et lounge anlæg...
Hej Anders.
Tak for tilbuddet, det vil vi helt klart overveje. Skolen passer godt til nogle af de overvejelser vi har omkring træffet. Vi vender tilbage efter næste planlægningsmøde. Captajnen er på ferie denne uge.
Mvh Kenneth

Brugeravatar
Tophøj
Branchemedlem
Lokalitet: 3230

Vintagehifi.dk træf 2026

Indlæg af Tophøj »

Soundsociety messen er weekenden d. 28/2 - 1/3, jeg ved ikke om det forhindrer andre end mig og Lars fra S2V i at komme, da vi er at finde på udstillingen, i et dejligt rum med masser af vintage grej.
Blot til info, inden datoen fastlægges.

Mvh Per
Technics SL1000, Sme 10, Luxman Lmc-5/Micro Benz Ruby gold open air. SL 1200 MK2 GLD, Ortofon MC30 super . Technics SL-P999/SL-P777. Harman kardon Citation 16, Yamaha CX800, Yamaha PC5002M, ATC Scm100, Technics SV-DA10. Alpage AL300. Technics RS 1700
Besvar