Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
De kom uden enheder så sådan nogle skal der findes. Måske nogle Tannoy 3LZ? eller er der nogle forslag?
ralphandersen skrev:Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
De kom uden enheder så sådan nogle skal der findes. Måske nogle Tannoy 3LZ? eller er der nogle forslag?
ralphandersen skrev:Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
kbekke skrev:Sådan, Ralph!
Det ligner umiskendeligt de baghøjtalere, du har manglet for at quadrofoni-enable dit setup!![]()
Alt hvad der kræves, er en lille omrokering i køkkenet og skabsplads er jo alligevel stærkt overvurderet![]()
Det bliver så godt!
Ehapa skrev:Fedt projekt.
De 3lz fra DBA er her, lyder fantastisk.
Et godt råd, vær forsigtig hvis du går 3lz vejen, jeg har haft 2 andre sæt der var stive i ophænget:(, jeg købte kun disse fordi jeg kunne lytte inden køb.
Her bliver problemet nævnt.
https://mainlytannoy.com/products/lovel ... s-speakers
MAJ skrev:De er vel “designet” til Coral? Men ikke Flat-serien…
Tilbage til Horn og fuldtoneenheder
Brugere der læser dette forum: hmt og 4 gæster