Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
De kom uden enheder så sådan nogle skal der findes. Måske nogle Tannoy 3LZ? eller er der nogle forslag?
ralphandersen skrev:Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
De kom uden enheder så sådan nogle skal der findes. Måske nogle Tannoy 3LZ? eller er der nogle forslag?
ralphandersen skrev:Jeg havde lidt opgivet at lave et projekt i år og det fra sidste år behøver ikke at blive udskiftet foreløbig, men så kom:
kbekke skrev:Sådan, Ralph!
Det ligner umiskendeligt de baghøjtalere, du har manglet for at quadrofoni-enable dit setup!![]()
Alt hvad der kræves, er en lille omrokering i køkkenet og skabsplads er jo alligevel stærkt overvurderet![]()
Det bliver så godt!
Ehapa skrev:Fedt projekt.
De 3lz fra DBA er her, lyder fantastisk.
Et godt råd, vær forsigtig hvis du går 3lz vejen, jeg har haft 2 andre sæt der var stive i ophænget:(, jeg købte kun disse fordi jeg kunne lytte inden køb.
Her bliver problemet nævnt.
https://mainlytannoy.com/products/lovel ... s-speakers
MAJ skrev:De er vel “designet” til Coral? Men ikke Flat-serien…
ralphandersen skrev:kbekke skrev:Sådan, Ralph!
Det ligner umiskendeligt de baghøjtalere, du har manglet for at quadrofoni-enable dit setup!![]()
Alt hvad der kræves, er en lille omrokering i køkkenet og skabsplads er jo alligevel stærkt overvurderet![]()
Det bliver så godt!
Dem jeg selv havde, var de almindelige Duelundhorn, disse er egoisthornet hvor alle dimensioner er ganget med 1,4 (kvadratrod 2?). Jeg må indrømme at jeg blev lidt svedt, da jeg fik dimensionerne: 60x60x160. Mit køle-fryseskab er 60x60x187. Min kone er 164.
Jensen Imperial som jeg også har drømt om er kun 216 l større med 800l
Tilbage til Horn og fuldtoneenheder
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster