Har stadig ikke haft mulighed for at teste om der overhovedet er liv i dyret, men hev den lige frem igen for en nærmere inspektion

Anyways, efter at have kigget lidt mere på den og fundet mere info på nettet, må jeg sige at jeg har forelsket mig lidt i dyret. Jeg synes simpelthen at den er skidecharmerende som den står her på stuebordet og gynger lystigt i takt med at jeg skriver :) Den SKAL simpelthen vækkes til live!
Jeg er åbenbart ikke helt alene, for det viser sig at mange omtaler den som en udmærket spiller. Man kan købe komplette kits til den på ebay, med ny rem, nye pærer, ny power-switch etc. for små penge...
Hvis jeg nu var en flink far (og det er jeg) kunne jeg måske godt finde på at ofre lidt penge på at få den til at skinne lydmæssigt.
Nu kommer de dumme spørgsmål:
Er det korrekt forstået at når vi taler om det, der i daglig tale (for helt almindelige mennesker) hedder "en pickup", i virkeligheden taler om tre seperate enheder:
En nål
Et Hus/cartridge
En pick-up = et hus der rummer en cartridge (med nål) samt elektronik "aflæser signaler" og sender lyd videre i systemet?
Vores pladespiller er født med en "400" har googlet mig frem til at den nok hedder GP-400
På forhånd tak - og undskyld alle mine tåbelige spørgsmål