Seneste kup

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Re: Seneste kup

Indlægaf Bent Egholm » lør 21. jul 2012 16:42

Snup lige et koldt bad...indrømmet det "hæhæ" var måske ikke jordens smarteste, men jeg ser nu ingen grund til at hidse sig op. Lad os dog være glade på Allans vegne over den kanonhandel. Og lad os så komme videre!
Senest rettet af Bent Egholm lør 21. jul 2012 18:34, rettet i alt 1 gang.
Mørch GS-6/UP-4 Thorens TD124 Delphon GS-65TT Revox A77 Sony TC-765 Pioneer C90/M90 Philips CD-100 Rogers Ravensbourne Nakamichi 700 Maze 77/Richard Allen Audio Analogue og meget mere...
Brugeravatar
Bent Egholm
RIP

Geografisk sted: Holbæk

Indlægaf kbekke » lør 21. jul 2012 17:30

Bent Egholm skrev:Snup lige et koldt bad...indrømmet det "hæhæ" var måske ikke jordens smarteste, men jeg ser nu ingen grund til at hidse sig op. Lad os dog være glade på Allans vegne over den kanonhandel. Og las os så komme videre!

Helt enig. Min kommentar var ikke ment som en opfordring til at hetze Allan. En god handel SKAL man prale med. Det er jo den halve fornøjelse. Men lad os også lige tænke på, at vi har et offentligt forum og somme tider bliver det, man skriver desværre opfattet på en anden måde, end det var ment.

For mig ville det bare være ærgerligt, hvis folk, der ikke kender VH (og Allan, som ER en flink fyr) fik den opfattelse, at vi er her for at glædes over andre menneskers uvidenhed eller ulykke. Det var nok bare det, jeg skulle have skrevet istedet.

Beklager.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke

Lokalitet: Vejle

Indlægaf rørglad » lør 21. jul 2012 19:30

Eftersom det var mig, der startede det, som var lige ved at blive en røffel til Allan, må jeg også hellere gyde lidt olie på vandene.
Der er for så vidt ikke noget galt i f.b.m Allans overtagelse af dødsboet. Måske var det hele endt på lossepladsen eller snarere hos en af de villige, som ganske gratis rydder det hele.
Jeg kan faktisk ikke sige mig fri for, at jeg ville ha' handlet på samme måde. Men som en erfaren ordkløver, syntes jeg det var på sin plads at kommentere på begrebet "fairness"!

Allan har været uheldig med sit ordvalg, og det har ikke en skid at gøre med Vintage HI FI.
Beklager!
Nils
rørglad

Lokalitet: 8800 Viborg

Indlægaf High Sky » lør 21. jul 2012 22:59

Godt ord igen, jeg ville selvfølgelig også prale hvis det var mig. Men der opstod lige et kort øjeblik et billede af en smågrædende hifi enke. Og den brød jeg mig ikke om. Det fede ved vintage hi fi er jo netop at vi en gang imellem kan gøre nogle fantastiske handler. Det er hele charmen ved gamet. Super lyd til små penge.

Go weekend
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky

Lokalitet: Middelfart

Indlægaf Allan. A » søn 22. jul 2012 00:14

Jeg beklager jeg måske fik nogle ting vendt forkert, det skulle nødig hedde sig, som Yvonne far Olsenbanden ville have udtrykt sig :)

Jeg har aldrig haft til hensigt at støde nogen mennesker hverken herinde eller privat, og det er en af mine livsfilosofier hehe :D

Men for at vende tilbage til mit køb, så er Beomasteren blevet hugget op, der skulle kostes for meget på den. Har haft min B&O mand til at køre syn og skøn på den og han dømte det var bedst at hugge den op og gemme den til stumper. Det er jo osse en fordel, for så kan min egen for det meste hele tiden holdes kørende. Alle forstærker delene er nemlig fejlfri. Båndoptageren Beocord 9000 er blevet nyrenoveret med nye remme og en total adskillelse, smørring og rensning har gjort løbeværket som nyt igen. Tonehovedet er som nyt og har i følge min B&O mand kun kørt meget få timer. Den spiller som en ny maskine nu. Beogram 3500 CD-afspilleren bliver sammen med min Beocord 8004 byttet til en Beogram CDX og endnu et sæt Beovox M150 højttalere som jeg skal have shinet op. Alle enheder og delefilter fungere perfekt. De skal muligvis sælges videre.

Så jeg lover der snart kommer en omgang nye billeder af hele molevidten, så snart det kommer retur og bliver monteret i møblet igen,
Elsker vintage og nyere lækre Hi-fi produkter

Allan. A
Brugeravatar
Allan. A

Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Funder 8600 Silkebor

Foregående

Tilbage til Andet vintage-udstyr