Jeg beklager jeg måske fik nogle ting vendt forkert, det skulle nødig hedde sig, som Yvonne far Olsenbanden ville have udtrykt sig :)
Jeg har aldrig haft til hensigt at støde nogen mennesker hverken herinde eller privat, og det er en af mine livsfilosofier hehe

Men for at vende tilbage til mit køb, så er Beomasteren blevet hugget op, der skulle kostes for meget på den. Har haft min B&O mand til at køre syn og skøn på den og han dømte det var bedst at hugge den op og gemme den til stumper. Det er jo osse en fordel, for så kan min egen for det meste hele tiden holdes kørende. Alle forstærker delene er nemlig fejlfri. Båndoptageren Beocord 9000 er blevet nyrenoveret med nye remme og en total adskillelse, smørring og rensning har gjort løbeværket som nyt igen. Tonehovedet er som nyt og har i følge min B&O mand kun kørt meget få timer. Den spiller som en ny maskine nu. Beogram 3500 CD-afspilleren bliver sammen med min Beocord 8004 byttet til en Beogram CDX og endnu et sæt Beovox M150 højttalere som jeg skal have shinet op. Alle enheder og delefilter fungere perfekt. De skal muligvis sælges videre.
Så jeg lover der snart kommer en omgang nye billeder af hele molevidten, så snart det kommer retur og bliver monteret i møblet igen,