spuncut skrev:Jeg er selv engang blevet "korsfæstet" af et par Hi-Fi-Nazis fordi jeg satte en gammel Pioneer forstærker efter mit digitale setup.
Lad dem som vil bruge al deres tid på at lytte til digitale forbindelser og 230v -kabler om det. Jeg elsker god gammeldags "Pioneer-smæk" fra en transparent og universal lydkilde, surround skader skam heller ikke. Kald
mig bare en hedning, men hvorfor ikke tage det bedste fra alle verdener ?
...man er da ikke nogen hedning ved at ta' det fra buffet'en, som man selv bedst ka' li'?? Når jeg (en sjælden gang) er til stor skaldyrs-buffet, så napper jeg s'gu' da ikke li'e en karry-sild før godbidderne??!!
Surround skal man ikke kimse af! Der er rigtig meget at hente, også lydmæssigt/kunstnerisk... set-up'et kan være vanskeligt med flere højttalere, og ja, det koster en halv Kvickly. I gamle dage var der desværre så mange probs med fler-kanals lyd, men i dag kan man få RIGTIG megen god surround vha. ny teknologi. Senest har jeg købt Jethro Tull's "Thick As A Brick" i multi-kanal mv., og det er en virkelig udsøgt fornøjelse!!!

.z.