Der skal ikke være en støvhætte - den ville jo dække for diskanten.
[edit]Men jeg erindrer at have set nogle større Tannoy enheder med noget net som "støvhætte"[/edit]
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Gottschalck skrev:Takker.
Jeg bruger måske også nok lidt for meget tid og kroner på alt det udstyr og krejleri, der bliver afprøvet herhjemme. Jeg har efterhånden problemer med plads og har ualmindeligt svært ved at vælge min et par perler jeg bare vil beholde. forøvrigt, hvis man undgår alle de vildt eftertragtet ting der udbydes på Ebay er det stadig muligt at finde nogle fede ting herhjemme.
Har i for øvrigt lige fået lyttet lidt mere til Tannoy højtalerne og de spiller meget luftigt - faktisk lidt hornagtigt med deres hurtige og homogene spillestil. Samtidigt er de lidt mørke og varme i klangen hvilket bare svinger.
Der er sikkert mange der vil sige at det er noget af det dårlige Tannoy har lavet, hvilket bare gør mig mere nysgerrig vedrørende dette mærke.
r-l-b skrev:damn - der kræver noget af en sæk at stikke af med et sæt Martin Logan :-))
Boptilyoudrop skrev:Den julemand måtte gerne besøge mig til jul...![]()
Tillykke med nok et fund!
r-l-b skrev:Boptilyoudrop skrev:Den julemand måtte gerne besøge mig til jul...![]()
Tillykke med nok et fund!
siger du tillykke til indbrudstyven ?
Gottschalck skrev:
- og jeg trænger selv til et nyt camera.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster